Żenada! Zakupy w piątek towar na stronie mall.pl dostepny,zaplaciłem w piątek,info na @ ,że bedzie we wtorek 14-04-15,konsternacja towaru nie ma,telefon do BOK,nie ma info o wysłaniu towaru z magazynu,pani z BOK informacja,że sprawdzi i zadzwoni najpóżniej do 24 h,konsternacja zagladam na @ info,że towar nie dostępny bo dostawca nie moze przesłać towaru bo nie ma.Info na stronie MALL.pl ze towar dostepny na magazynie w chwili zakupu,wlasna interwencja w BOK bo nie ma go u mnie w domu,zadnej informacji o niedostepnosci na tel i @.Pieniadze zaplacone przez PayU karta za 10 minut u nich na koncie dzis mamy 15-04-15 godz 16 i pieniedzy na koncie tez nie ma.Pani z BOK zapewniala,ze pieniadze trafia przez PayU na moja Karte,ani info z PayU ze takie cos mialo miejsce ani z banku,ze kwota zwrocona jest na miejscu.skandal obracaja moimi pieniedzmi 3 dzien roboczy wlasciwie 4 i tak ma byc.zapewnienia pani z BOK ze w trybie natychmiastowym nie maja w sobie pokrycia ,natychmiastowym to chyba od razu bazzwlocznie a tu minela juz doba a kasy nie ma.To jest profesjonalny sklep to chyba jakas POPIERDULKA BEDE NAMAWIAL WSZYSTKICH ABY NIE KORZYSTALI Z TEGO SKLEPU.AHA nie rejestrowalem sie przy zakupie bo w koncu nie bede pamietal swoich danych jak bede sie wszedzie rejestrowal,CZYLI KLIENT NIEZAREJESTROWANY JEST TYM GORSZYM TZW 2 KATEGORII.Z POWAZANIEM rozgoryczony klient ze wzgledu na jakosc dbania o klienta Numer zamówienia 87837614 Złożone zamówienie: 10.04.2015 12:27 Forma płatności: Płatność kartą Symbol zmienny: 8010133810 Łączna kwota zamówienia: 83,99 zł