Telewizor zepsuł się zaraz po gwarancji - celowo czy przypadkiem?

dobre
pytanie
8
złe
pytanie

Mam taki dziwny przypadek, że telewizor led wart ponad 6000zł zespuł się w niecały miesiąc po tym jak skończyła mu się gwarancja. To niby poźądna firma, a okazało się że w serwisie nie potrafili dojść dlaczego telewizor po jakimś czasie zaczynał się wyłączać i włączać, a czasem w trakcie tego pokazywać kolorowe pionowe paski o różnej grubości. Wszystko zaczynało się od próby zmiany czegokolwiek za pomocą pilota - głośności, programu, itd.
Serwis zabrał telewizor na nasz koszt do siebie, postraszył źe 9 na 10 przypadków to uszkodzenje matrycy, po czym skasował dodatkowo 100zł za sprawdzenie i oświadczył, że u nich wszystko jest super. Bez ich żadnej akcji wszystko jest ok!
Po przywiezieniu do domu okazało się, że telewizor ma zaktualizowane oprogramowanie. Ale o tym serwis nic nie raczył wspomnieć.
Pytanie czy chcieli ukryć tę wadę zaprogramowaną na okres zaraz po gwarancji czy są aż tak tępi, że nie skojarzyli że telewizor doszedł do siebie po aktualizacji softu?!?!?

, , , ,

Ostatnią odpowiedź dodano 20.11.2015. Pytanie zadał(a) o

3 Odpowiedzi

1

Ponoć dzisiejsze telewizory są programowane na działanie przez określoną liczbę godzin, potem najczęściej pada matryca i trzeba kupić nowy. Ku uciesze producentów :)

odpowiedzi udzielił(a) o godzinie

6

Wielka prośba:
Widzę, że ten temat ma bardzo dużo wyświetleń dlatego proszę wszystkich, którym również telewizor zepsuł się po gwarancji o dopisywanie swojej odpowiedzi na ten post (ku przestrodze innym) z informacją jakiej marki jest telewizor i jaka dokładnie usterka w nim wystąpiła.

odpowiedzi udzielił(a) o godzinie

<<<

 

1

W moim tv UE46ES8000 też miałem takie przypadki ok. pół roku po zakupie ,pierwszy to jak nie można było z pilota wyłączyć tv,smart szalał nie reagował na pilota,już umówiłem się z serwisem o naprawę ,ale skontaktowałem się z firmą samsung i podpowiedzieli mi że trzeba zrobić aktualizację tv,i po zainstalowaniu aktualizacji wszystko wróciło do normy,drugi przypadek,pod koniec gwarancji zaczął się psuć po nagrzaniu ekran robił się biały,serwis trzymał tydzień i stwierdził że jest dobry i po tygodniu w domu ta sama sytuacja ,tylko że już po gwarancji ,i znowu serwis i stwierdzili w serwisie że siadła matryca ,koszt naprawy 2500 zł. i tu ktoś powiedział że podzespoły są tak obliczane żeby wytrzymały okres gwarancyjny

odpowiedzi udzielił(a) o godzinie

Twoja Odpowiedź:

Odpowiedź:
Twój nick:
WWW:
(podaj adres swojej strony jeśli chcesz ją zareklamować)

 

<<<

 

i prowadź dyskusję na forum!

Zobacz powiązane pytania na Forum

57
głosów
395
wypowiedzi
75157
wyświetleń

Telewizor Samsung LED sam wyłącza się i włącza

Mamy problem z 55" telewizorem Samsung LED UE55ES7000SXXH z serii 7 - miesiąc po zakończeniu dwuletniej gwarancji zepsuł się. Początkowo zaczął się...

Dodano 03.02.2015

19
głosów
17
wypowiedzi
23751
wyświetleń

Samsung Evolution Kit 2014 - SEK2000 - dla których TV

Od dłuższego czasu z wytęsknieniem oczekuję pojawienia się na rynku polskim nowego wydania tego genialnego modułu, który w 2013 posiadał oznaczenie...

Dodano 14.08.2014

3
głosów
4
wypowiedzi
11083
wyświetleń

Samsung Gear S3 - przedsprzedaż i sprzedaż smartwatch'a

Cześć, Interesuje mnie, kiedy smartwatch Samsung Gear S3 doczeka się swojej przedsprzedaży i oficjalnej sprzedaży w brandowanych sklepach Samsunga...

Dodano 19.09.2016

2
głosów
2
wypowiedzi
10031
wyświetleń

Które telewizory są lepsze Samsung czy LG

Chciałbym kupić telewizor dobrej jakości ale nie w najzwyższej cenie, dlatego myślę o Samsungu albo LG. Jakie macie doświadczenia w korzystaniu z...

Dodano 20.02.2015

0
głosów
0
wypowiedzi
7901
wyświetleń

Samsung UE40d5500 pokazuje obraz bez dźwięku

Samsung UE40d5500 włącza się, pokazuje się obraz bez dźwięku, na pilot nie reaguje , po czym po około 5 sekundach się wyłącza i tak w kółko. TV nie...

Dodano 15.10.2016

i dyskutuj o nim publicznie!