T-Mobile strasznie mi podpadł, przez co cieszę się, że znalazłem taką stronę na której mogę wyrazić opinię o tej firmie. Po przedłużeniu umowy przejrzałem się dwóm kolejnym faktorom (bo pierwsza była kosmicznie zagmatwana) i zauważyłem, że naliczają mi wyższe opłaty niż te, na które naciągnęła mnie Pani konsultantka. Okazało się, że zgłoszenie im tego przez telefon na BOK (po uprzedniej autoryzacji) nie wystarczy i zmuszono mnie do napisania pisemnej reklamacji. Po miesiącu zaakceptowali moją reklamację z informacją, że zwrócą mi nadpłacone pieniądze. To niestety nie koniec. Moja opinia jest tym gorsza, że na kolejnych fakturach okazało się, że poprawili jedne opłaty, a przy okazji podwyższyli inną. I co? Znowu piszę kolejną reklamację i przy okazji obsmarowuje ich, bo nerwy mi się kończą. Ostrzegam wszystkich i zachęcam do wprowadzania tu innych ciekawych praktyk T-Mobile.