W ostatnim czasie na wielu portalach pojawiły się negatywne komentarze na temat BAJOKO, autorstwa Kasi, Ani, Eli itd. wpisy z tych samych dni i w odstępach kilkuminutowych. Jak można się domyślać przez jedną i tą samą osobę, której nie zależy na wyrażeniu opinii tylko na szkalowaniu. Dotyczą one zorganizowanych urodzin w Naszej sali zabaw. Wpisy pojawiły się zaraz, jak klientka wyraziła obsłudze swoje niezadowolenie nie uzyskawszy dodatkowych profitów, zapewniając tym samym, że ucierpi na tym opinia i wizerunek BAJOKO. Tak też się dzieje w ostatnim czasie. Każdemu przysługuje prawo dzielenia się odczuciami i przemyśleniami z innymi internautami. Jednakże język oraz częstotliwość tych wypowiedzi (także na temat usług, z których klientka w ogóle nie korzystała lub rzekomej rozmowy z właścicielem) nie można nazwać opinią lecz szkalowaniem. Każdemu klientowi przysługuje prawo reklamacji, bądź też skorzystanie z instytucji Rzecznika Praw Konsumenta. Bycie klientem, który ma swoje prawa i obowiązki, nie zwalnia z kultury zakupu i z zachowania kultury osobistej. Tak jak to zostało już Pani powiedziane przez obsługę w dniu imprezy, jako Dyrekcja Bajoko, chętnie spotkamy się z Panią i wysłuchamy zastrzeżeń co do naszych usług. Dalsze jakiekolwiek wpisy pozostawiamy bez odpowiedzi. Nie mniej na szkalowanie i naruszanie dobrego imienia nie pozostaniemy bierni.